قیمت خرید لوازم جانبی کامپیوتر نومینال
نومینال

آیوکام؛ نسل جدید ارتباط با مشتری در دنیای دیجیتال

آیوکام: گامی به سوی دگرگونی در ارتباطات

ارتباط مؤثر و کارآمد، از اساسی‌ترین دغدغه‌های مشترک میان کسب‌وکارها و مشتریان است. در فضای رقابتی تجارت امروز، گردآوری و تحلیل داده‌ها، نقشی حیاتی در مسیر رشد و پیشرفت سازمان‌ها دارد. داده‌های هدفمند و ساختارمند، پلی مطمئن برای دسترسی به سرنخ‌های مشتریان (Lead) محسوب می‌شوند و شریان حیاتی هر کسب‌وکار هستند.

آیوکام، ابزاری هوشمند است که با ایجاد بستری مدرن برای ارتباط مشتری با برند، در این مسیر به کسب‌وکارها کمک می‌کند. اگر می‌خواهید با این ابزار هوشمند آشنا شوید تا ارتباطات خود را ارتقاء دهید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

آیوکام: گامی به سوی دگرگونی در ارتباطات

آیا می‌دانید ویژگی‌های ارتباط مؤثر و بی‌نقص با مشتری چیست؟ و ضعف‌های روش‌های فعلی ارتباط با مشتریان در چیست؟ برای پاسخ باید بگوییم ارتباط تلفنی را در نظر بگیرید؛ روشی رایج اما با محدودیت‌های قابل توجه.

تصور کنید مشتری محصولی از شما خریداری کرده و هنگام نصب آن با مشکلی مواجه شده است. در چنین موقعیتی، او به راهنمایی شفاف و دقیق نیاز دارد و فقط تماس تلفنی نمی‌تواند مشکل او را برطرف کند.

در این شرایط، قابلیت برقراری تماس تصویری، تلفنی و گفتگوی آنلاین از طریق چت می‌تواند ارزشی افزوده و مؤثر برای او باشد.  آیوکام، یعنی بستری نوآورانه که امکان برقراری ارتباطی زنده، واقعی و دوسویه را در محیطی مجازی به کسب‌وکارها می‌دهد.

آیوکام و فلسفه‌ی شکل‌گیری آن

آیوکام و فلسفه‌ی شکل‌گیری آن

آیوکام در سال ۱۴۰۱ با هدف ارتقای کیفیت و گسترش ارتباطات سازمانی و تجاری، فعالیت خود را آغاز کرد. چشم‌انداز این مجموعه، دستیابی به یکپارچگی، هوشمند‌سازی و ابری‌سازی فرایندهای ارتباطی و تعاملات داخلی و خارجی سازمان‌ها و کسب‌وکارها است.

آیوکام، بر پایه‌ی درک عمیق از نیازهای ارتباطی میان کسب‌وکارها و مشتریانشان شکل گرفته است. این سامانه می‌کوشد با ارائه‌ی راهکارهایی نوین، زمینه‌ی رفع چالش‌های موجود در ارتباطات را فراهم کند و سطح تعامل و پشتیبانی خدمات هر کسب‌وکار را ارتقاء دهد. رویکرد اصلی آیوکام بر پویایی، به‌روزرسانی مستمر و انطباق با نیازهای واقعی کاربران است تا بتواند تجربه‌ای متفاوت از ارتباطات مدرن را برای سازمان‌ها رقم بزند.

ویژگی‌ها و مزایای آیوکام

آیوکام، ابزاری نوآورانه برای ایجاد ارتباطی زنده، تعاملی و دوسویه میان کسب‌وکار و مشتری است. این سامانه با بهره‌گیری از تماس‌های صوتی، تصویری و چت آنلاین، زمینه‌ای برای ارتباطی سریع، مؤثر و ماندگار فراهم می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای آیوکام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بدون نیاز به شماره یا دستگاه تلفن

برای استفاده از خدمات آیوکام و دریافت تماس‌های ورودی، به خط تلفن یا تجهیزات سخت‌افزاری نیازی ندارید. با نصب این افزونه روی وب‌سایت می‌توانید به‌راحتی تماس‌ها را مدیریت کنید.

ارتباط زنده و تعاملی با مشتری

آیوکام بستری فراهم کرده است تا بتوانید از طریق تماس‌های صوتی، تصویری یا چت، ارتباط زنده با مشتریان خود در رایانه و تلفن همراه، برقرار کنید.

تماس رایگان و حذف هزینه‌های اضافی

با استفاده از آیوکام، تماس‌های مشتریان از طریق وب انجام می‌شود و نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ تلفنی یا خطوط جداگانه نیست.

دسترسی آسان به شماره و اطلاعات مشتریان

با وجود آیوکام، دیگر نگرانی‌ای بابت از دست رفتن شماره تماس‌ها یا اطلاعات مشتریان، نخواهید داشت. زیرا این اطلاعات در پنل شما ثبت شده و تیم‌های فروش و پشتیبانی می‌توانند از طریق افزونه‌ی آیوکام به تمامی آن‌ها دسترسی داشته باشند.

قابلیت دایورت تماس‌ها به تلفن همراه یا ثابت

درصورتی‌که به وب‌سایت دسترسی نداشته باشید، آیوکام این امکان را فراهم می‌کند که تماس‌های ورودی را به خط تلفن همراه یا ثابت خود منتقل کنید. بدین ترتیب، هیچ تماسی بی‌پاسخ نمانده و ارتباط با مشتریان به‌صورت پیوسته حفظ می‌شود.

امکان استفاده رایگان به‌صورت محدود

کاربران جدید از طریق پنل کاربری و وب‌سایت aiocom.oi، علاوه‌بر دسترسی به بسته‌های متنوع این سامانه، می‌توانند در مدت محدودی از نسخه‌ی رایگان آیوکام استفاده کنند.

ویژگی‌ها و مزایای آیوکام

امکانات آیوکام

مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد در آیوکام، آن را به ابزاری ایده‌آل برای ایجاد ارتباطی مؤثر، سریع و مدرن با مشتریان تبدیل کرده است. مهم‌ترین این امکانات عبارت‌اند از:

  • گفتگوی متنی: گفتگوی متنی در آیوکام، بستری ساده و کارآمد برای ارتباط با مشتریان فراهم می‌کند تا بتوانند پرسش‌ها و درخواست‌های خود را به صورت پیام متنی ارسال کرده و پاسخ فوری دریافت کنند.
  • تماس صوتی: قابلیت برقراری ارتباط صوتی از طریق اینترنت، به صورت کاملا رایگان بدون نیاز به خط تلفن، در هر زمان و مکان.
  • تماس تصویری: برقراری تماس تصویری آنلاین و رایگان با مشتریان، به منظور ایجاد ارتباطی شفاف‌تر، صمیمی‌تر و کارآمدتر در فرآیند مشاوره یا پشتیبانی.
  • دسترسی به اطلاعات مشتریان: تمامی اطلاعات مشتریان از جمله نام، شماره تماس، آدرس ایمیل و جزئیات گفتگو‌ها، در پنل اختصاصی آیوکام ذخیره می‌شود.
  • شخصی‌سازی افزونه: با توجه به بسته‌ی انتخابی، می‌توانید پیام خوشامدگویی، رنگ‌بندی و محل نمایش افزونه را در وب‌سایت متناسب با برندتان تنظیم کنید.
  • پشتیبانی از زبان انگلیسی: با استفاده از بسته‌های پیشرفته آیوکام و پشتیبانی از زبان انگلیسی، مشتریان بین‌المللی شما می‌توانند به راحتی از طریق تماس متنی، صوتی و تصویری ارتباط برقرار کنند.
  • صف انتظار: درصورتی که کارشناسان یا پشتیبان‌های شما در حال گفتگوی با مشتریان باشند، سیستم به صورت خودکار به تماس‌گیرنده جدید اطلاع می‌دهد که در صف انتظار است. به محض آزاد شدن نخستین کارشناس، تماس به طور خودکار برقرار می‌شود.
  • داشبورد مدیریتی: از طریق این بخش می‌توانید به آمار کلی تماس‌ها و گفتگوهای ورودی همچنین امتیازاتی که مشتریان به کیفیت تماس‌ها و عملکرد کارشناسان داده‌اند، دسترسی داشته باشید.
  • گزارش عملکرد اعضای تیم: در این بخش، می‌توانید به گزارش دقیق گفتگوها، تماس‌ها و امتیازات اختصاص‌ یافته به کارشناسان دسترسی پیدا کرده و عملکرد فردی آن‌ها را ارزیابی کنید.
  • ضبط تماس‌ها و گفتگوها: آیوکام قابلیت ضبط صوتی تماس‌های انجام ‌شده را در اختیار شما قرار می‌دهد. با گوش دادن به این مکالمات، می‌توانید نقاط قوت و ضعف تیم خود را شناسایی کنید.
  • انتقال تماس‌ها و گفتگوها: بر اساس نوع بسته‌ی خریداری‌ شده، این امکان وجود دارد که گفتگوها و تماس‌ها را به سایر اعضای تیم منتقل کنید تا پاسخ‌گویی به مشتریان با هماهنگی و سرعت بیشتری انجام شود.

چرا آیوکام؟

چرا آیوکام؟

اگر به دنبال ابزاری هستید که ارتباط با مشتریان را آسان‌تر، سریع‌تر و حرفه‌ای‌تر کند، آیوکام دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. آیوکام برای شما مناسب است اگر:

  • به دنبال راهکاری سریع، ساده و مؤثر برای برقراری ارتباط و تعامل با مشتریان خود هستید.
  • تمایل دارید محصولات و خدماتتان را به‌واسطه تماس‌های صوتی و تصویری به شکلی زنده و تعاملی معرفی کنید.
  • تیم فروش یا پشتیبانی شما به مدیریت جداگانه و سازمان‌یافته، نیاز دارد.
  • می‌خواهید از عملکرد اعضای تیم خود، گزارش‌های دقیق، تحلیلی و قابل ارزیابی داشته باشید.
  • چند وب‌سایت مختلف مدیریت می‌کنید و می‌خواهید تمام تماس‌ها و گفتگوهای ورودی را در یک پنل مرکزی و یکپارچه ببینید.
  • نمی‌خواهید هیچ فرصتی برای تعامل با مشتری از دست برود.
  • قصد دارید اطلاعات ارزشمند مشتریان خود را ثبت و ذخیره کرده تا در هر زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

جمع‌بندی

در دنیای پرتحول و پرشتاب امروز، موفقیت از آنِ کسب‌وکاری است که توان شنیدن و درک عمیق‌تری از نیازهای مخاطبان خود دارد. گوش‌دادن به صدای مشتری، فقط عملی ساده نیست؛ بلکه هنری برای برقراری ارتباطی مؤثر و تبدیل داده‌ها به دانشی ارزشمند است که پایه و اساس رشد سازمان را شکل می‌دهد. آیوکام پاسخی است به همین ضرورت؛ ابزاری برای یکپارچه‌سازی، نظم‌دهی و تحلیل داده‌هایی که جوهره‌ی ارتباط مؤثر و هدفمند را می‌سازند.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

منبع

پشتیبانی واتساپ
WeCreativez WhatsApp Support
فروش قطعات جانبی
نومینال
در دسترس
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.