قیمت خرید لوازم جانبی کامپیوتر نومینال
سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات متداول فروشگاه اینترنتی نومینال

سوالات متداول فروشگاه اینترنتی نومینال
[woodmart_title align=”right” title=”اطلاعات فروش”]

فروشگاه اینترنتی نومینال با بیش از 20 سال سابقه دارای اعتبار بالا در بازار کامپیوتر ایران می باشد .
لذا در صورت ایجاد هرگونه مشکل , میتوانید به صورت حضوری به ادرس مذکور در پاساژ ایران برای بررسی سفارش خود اقدام نمایید .

پاسخ : بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” آیا می خواهید کالا به همین آدرس ارسال گردد”، شما می‌توانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پاسخ : بله . شما میتوانید با مراجعه به صفحه سفارش محصلات کمیاب کالای مورد نظر خود را ثبت نمایید .
در صورت موجودیت کالا در شرکت و یا انبار چین با شما تماس خواهد گرفته شد .

پاسخ : پرداخت مبلغ خرید در نومینال به صورت انتقال مستقیم بانکی (واریز به حساب یا کارت به کارت )  در دسترس است .
توجه نمایید که روش های پرداخت آنلاین و پرداخت پس از تحویل در مواقع خاص در اختیار فاکتور های خاص نیز قرار خواهد گرفت.

پاسخ : در صورت درخواست مشتری و ثبت سفارش , در قسمت توضیحات و اعلام تحویل حضوری میتوانید تحویل حضوری نیز انجام دهید .
توجه نمایید برای تحویل حضوری باید قبل از مراجعه هماهنگی لازم صورت پذیرد.

پاسخ : بله، نومینال به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.
اما تنها در مدت های نوسانات ارزی با اطلاع در وب سایت , قیمت ها پس از هماهنگی با مسئولان فروش عرضه میشود.

[woodmart_title align=”right” title=”اطلاعات کاربری”]
پاسخ : بله، شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار کافی‌ست پس از وارد کردن ایمیل و رمز عبور وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «حساب من» اطلاعات خود را ویرایش کنید.
پاسخ : زمانی که گزینه «رمز عبور را فراموش کرده ام» را بزنید پسورد جدیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
پاسخ : لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.
پاسخ : در صورتی که کاربر اقدام به ثبت نام در نومینال کرده باشد برای خریدهای آتی دیگر نیاز به ورود اطلاعات مجدد نمی باشد در غیر این صورت و در شرایطی که کاربر بدون ثبت نام اقدام به خرید نماید موظف به وارد نمودن تمامی مشخصات لازم در هر بار خرید از نومینال می باشد . لازم بذکر است ثبت نام در نومینال علاوه بر تسهیل در عملیات ثبت سفارش مزایای دیگری مانند اطلاع از تخفیفات و فروش های ویژه و برقرای ارتباط با فروشگاه به منظور خبر رسانی در سایر موارد را دارا می باشد ، همچنین تیم پشتیبانی نومینال به کلیه مراحل فرایند خرید و فروش از زمان ثبت درخواست تا مرحله تحویل کالا به مشتری نظارت می‌کند. ثبت‌نام در نومینال باعث تسهیل در پیگیری سفارشات و ارایه خدمات بهتر به مشتری می‌شود.

پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “حساب من ” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

پاسخ : خیر ، پروسه سفارش و خرید کالا در دیجی همراه فقط از طریق سایت میباشد.

سوالات متداول فروشگاه اینترنتی نومینال

برگشت به بالا
پشتیبانی واتساپ
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.